HOME is were your house is hahah

Upptäckte att mamma köpt en ny gräddost. Min självklara reaktion är att SÅ snaaaaaabbt det bara går kasta ihop grova scones. Hittade ett recept idag som va lite spännande, för utöver hälften råg/hälften grahamsmjöl så tog man i grova havregryn och linfrö så de liknade lite espresso house fullkornsscones, föreutom att de från espresso nog knappast kan kvalificeras som fullkorn. Och här hemma kostar inte 7 ml marmelad 10 spänn. Hahah! Och inte 7 ml smör heller för den delen. Kvällen bjöd på Spinning och SHape. Man måste ju inte bara träna skitet man måste ju forma det också. SHAPEa de,. Imorgon är det skärtorsdag och jag ska till blåkulla, så vi hörs igen på fredag<3<3<3
Skojjjjjjaaaaaaa. eeeh heeh.. GOT YOU. skö. Jag ska till V.E.S.P.A imorgon med fina "spänningen är olidlig"..... Steffi<3




Jag är sugen på en capuccino...., men kan verkligen inte dricka en nu för 1, kan inte gör en hemma. 2, kan aldrig dricka kaffe eller cola på kvällen för då ligger jag vaken och stirrar i taket tills nästa morgon då jag boooorde druckit den ist.

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0