I will tell your story if you die...

Marry the night

Vaknade tidigt och gjorde steffi sällskap vid frukost. Hon började redan kvart över 8. Vi sov över, som vi alltid gör en gång i veckan. Haha:D Hon hade bil (igår åkte jag med henne för första gången:D) så sen pep hon iväg. Då packade jag upp mitt nelly paket och både skorna och klänningen var så fantastiskt fina. Varje gång jag beställt från nelly så blir man positivt överraskad. När man beställer från HM brukar de va tvärt om. Inte för att HM är mycket sämre, men HM kan man lika bra åka till och titta ut och prova där, varför hålla på och beställa? Man orkar aldrig krångla med att returnera så det blir ändå att man behåller det...
Sen duscha jag osv... man vill inte inse att det är dags att avrunda HEMTENTAN. usch. Men det är det, så nu blir det ett sista fett ryck med den. IKväll kommer micke så ska vi grilla hos oss, sen sticka till stan och spela biljard:-D Imorgon ska jag hem till Rebecca tidigt och fixa och dona och hjälpa till massa. Det ska bäras bord och stolar, göras bål, jaaa aallt möjligt så himla roligt!!! <3

Jag och Steffi har bokat resa nu. Om 2 veckor och 3 dagar åker vi till SALOBREÑA i 10 dagar. LYCKAAAA!!!!!!
Här bor nämnligen vår älskade vän anna sen lite mer än ett halvår tillbaka. Där ser ut att va så vackert, roligt, spännande och framförallt soligt. Längtar. Det enda som fattas är Malin, annars hade det varit totalt kompleet. för exakt ett år sen var vi fyra i lloret de mar och barcelona i tio underbara dagar, så nu blir det favorit i repris fast i södra spanien och utan malleballe. Men eventuellt tas det igen senare i sommar men det får vi se då;)<3 VAD SOM STÅR klart nu är iallafall att SNart blir det spanien, sen är det studentveckor, älskling blir 21, vi har 3 år osv, Sen BÅTLUFF I klyckaderna:D GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD


Anna, Jag och Steffi<3 

 
Just det........ på måndag är det valborg:-) Här är en bild från förra valborg i lunds stadspark. Jag och M.
Valborgs planerna kan jag ta imorogn för annars blir det för mycket kul på en gång.... de blir svårt för er läsare att ta in allt... HAHA skoja. Nu ska jag ut med sture:-( haha och sen Plugga vidare. fyfasiken.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

LYCKAAAAAAAAAA! <3

2012-04-27 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0