Har dem mixtrat med fallen ellllllller?

pappabloggen.devote.se

Brukar vara trivsam att läsa till frukosten. Tyvärr skrevs det om illaluktande underliv idag vilket gjorde att jag valde att avvakta tills senare........
Sitter med frukostskålarna på vars en sida om datorn. Trivs:-D
Igår sov jag längeee, i lördags var det Alicias 20 års fest hos Pontus. Kuuul:D
Sen stack jag till M och sen hade vi tacofiesta hahah. Något i stil med ett fulldukat tacosbord, (vilket för mig innebär) Grönsallad, lök, tomat, paprika, gurka, majs, oliver, cheddarost, guacamole, salsa, tzatziki, kryddig köttfärs, fullkorns tortilla, nachos och pepsi max. Sen åt vi i säkert 2 timmar varpå vi moverade till schäslongen där vidare kvällen spenderades hahha. Law abuility citizens gick på fyran, men jag ZzZZzz palla inte riktigt så vi somna istället i nytvättade lakan,örngott osv:-):-)
Imorse tog jag bussen 06.01 och var förste man på SATS. Nästan. Morgontränade vilket är det så jävla härligt ändå händer det bara en gång / halvår. Nu har jag redan hunnit komma hem, duscha och laga frukost.
Snart ska lämna sturelur på hans daycare hos mormor haha, sen kommer Rebecca, Olivia, Albana och Julia hit en stund för att jobba med seminarie.
Shej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0