När vi växte upp, lyste solen, vi var evighetens hopp. De va helt självklart att vår framtid skulle bli, oskiljaktligt fri




Dagen började hos micke där jag lagade havregrynsgröt med mjölk och stekt banan på:-) 3 skålar.


En stund senare ringer min mobil när jag står på crosstrainern och jag får veta att en kompis pappa har dött. Det är alltid en väldigt speciell känsla när man får besked likt detta. Oavsett om det är delvis väntat eller helt chockartat, blir det som om helt plötsligt ett svart moln lägger sig på din axel. Sen stannar det där. Det är inte den panikartade känsla som flyger över en när man inte hittar sina nycklar osv. utan det är en mycket tyngre, smygande känsla. 
Om man inte hittar sina nycklar har man troligtvis lagt dem i en annan jackficka, eller letat slarvigt. Detta är något annat. Det försvinner inte. Med hjälp utav människor i ens omgivning, energin och glädjen i livet, kan det svarta molnet succesivt suddas ut, och man lär sig finna ro i de minnena. Vila i frid<3

Sen kom Rebecca som var min vip gäst för dagen och körde SATScorepulse. Sen följde jag med henne när hon fixade naglarna. Mysigt och det blev jättefint. Vid 4 mötte jag upp Annelie och Jacob på Viggo, sen tog vi en dricka och satt på uteserveringen en stund och bara snackade och tog igen oss. De är förjävla sköna dem två:-) 

Igår gjorde jag och micke hemmalagade hamburgare som vi grilla på en engångsgrill. Underbart.




Imorgon är det fredag och jag ska bl.a. träffa EllE:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0