i will never figth the power of money, just the power of the once i love hahaha



I fredags fanns mkt att fira. Jag och Rebecca grabbed indisk mat på Ganesha han i kassan blev glad att se oss och frågade hur det var osv...... Så är det när man äter indian fast food 1 gång i veckan minst. Brukar låta såhär:

Vad ska vi äta till middag?
-Hmmmmmmmm jag vet inte vad är du sugen på?
-Hmmm kanske kyckling, typ nån gryta?
-Jaa.. hhmmm, kanske typ kryddigt?
-Jaa, hmmm vad ska vi köpa då?
-Fileer, (vi har frysta i frysen men de har vi ju inte lagt fraaam) hmm.. grönsaker, creme fraiche... vad kostar..
-Jag är hungrig nu
-Jag med
-Indiskt?
-!!

Sen åt vi hos micke och efter en stund dök några killkompisar till honom upp och steffi, olivia, emelie och claudia. Stökigt festande (med inslag av att jag glömde mitt leg vilket är damp) tills vid halv 5 när jag micke rebecca och conne däcka hos honom. Babbarna vakna serriöst typ 7-8:S hahah så HUsmor Lina och Beccisen stack till willys och sen ställde vi till med kaos i köket vilket slutade i en jättefrukost med scones, juice, sylt osv med de andra två små monstrena som väckts till liv. Sen handla vi hemmakvälls godis DEM HAR SNEAT HELT PÅ HEMMAKVÄLL!! Numera har dem "alladin" och "paradis" PRaliner i lösvikten jag dör lite för varje. Av lycka. Snart kommer aaaaaaaallt finnas i lösvikt. Sen var det den mysigaste dagen på länge. Låg nerbäddad i mickes soffa tsm med han och rebecca och krängde och såg linas kvällsbok, flumma osv. 
På kvällen stack jag och micke över till henke och claudias place och spelade kort med ruby, åt kladdkaka och snackade bara. Igår söndag avsluta jag veckan med chillkväll hos STEFFI<3
 
Kaffe på förfesten före förfesten......


So, måndag morgon 07.20. håll i hatten 


Kommentarer
Postat av: Claudia

Så himla bra dagar <3 lördagskvällen va den mysigaste på länge. loooove

2012-04-17 @ 01:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0