Sneaky steve

Dagen började så härligt:-D... Gröt och fint väder, så i grabbed my sneakers och cyklade till bibblan! Satt där och kämpade med Rebecca och Albana. Sen började dagen visa sitt sanna jag. Man märkte långa vägar att Rebecca mådde dåligt så hon fick sticka hem, stackars, krya på dig FINA<3
Jag och Alabana kämpade på en stund till med hemtentan. Sen gick jag en runda i slottsparken och frös, för att vänta in tiden att gå så jag kunde sticka direkt till jobb. Skyndade mig hem sen för jag var HUNGRIG som ett svin. Men nu är två jobbiga dagar överstökade, HÄRLig känsla. Så ska snabbt skriva jobbrapport sedan börjar desperate housewives:D Imorgon sticker jag iväg på träning, sen jobb och sen direkt till baby:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0