Snart skiner poseidon

BIldERNa har jag tagit på förmiddagar/mornar när jag är på gymmet mer eller mindre själv. Jag skäms nästan aldrig men att bli sedd att fotografera träningsdisplayen med min mobil från 1800 frösihjäl då hade jag dött, vet inte varför detta av alla saker men de hade jag faktiskt tyckt vart jättepinsamt... hahah. 
Översta bilden är från tidigare i vår när jag alltid sprang en mil på löpbandet. Det tog en timme. Sen tröttnade jag på det som fan och har gått vidare till crosstrainern. På tyngsta nivån brukar jag förbränna ca 900-1000 kcal per/timme. Mest tränar jag pass, det är mycket roligare, ibland är jag helt enkelt inte på så pass bra humör att jag rent psykiskt orkar stå på crossen en timme med en RIKTIGIT dålig (FYFAN!!! min hjärna skrynklaaar sig, vänder sig ut och in, gör uppror inifrån) engelsk skräpserie på tvskärmen.... Kör mest spinning, men även energy, corepuls och shape:-D:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0