say something

Okej nu är det allvar här. En hemtenta tills på fredag, en salstenta nästa fredag. Fest för Rebecca och valborg. All in, all out. Nu ska jag köra min kämparglöd i botten likt poweeeeerbost i SONIC ALLSTAR raceing. Jag inleder detta race med havregrynsgröt med banan och kokos i nu. Om en stund ska jag gå hem till Rebecca (<3) som varit i stockholm över helgen. Vi ska kötta hemtentan så långt det går. Äta lunch. Sen ska jag ta min cykel (som varit på välbehövdsemester hos babbish) och cykla till jobb. Ska bli roligt idag för jag har gjort i ordningen ett prov.
Efter jobb sticker jag direkt till SATS sen hem och äta middag i morgonrocken / däcka. När jag läser detta nästan gång är jag done. jiiiiiiha:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0