Me and my bike

Woooops
Onsdag.
Igår va jag pissed of. Hade seminarie i lund, tränade och hängde med Shibbe.
Idag har jag och Rebecca varit på mys utflykt på IKea:-) Har pratat om att sticka dit länge med krim-brudarna men nu är dem hemma över påsk osv så det får vänta, så länge kunde vi inte hålla oss utan åkte dit. Vi agerade påskharar, det är kul:-D Mysigt med påsk med massa ägg fyllda med godis. Och vanliga goda kokta.
Ikväll är det afterwork med mitt jobb. Fast jag har inget jobb idag så det va inte after nått. Och sanningen är att jag ska inte dit, ska på bodycombat med Emelie om vi hinner, annars blir det nått liknande.
Idag har jag nog tusan ätit 400 gram keso:-( hahaaaaa. STOP IT i think, men det går shi. Keso med stekt banan och kokos chips = godare än efterrätterrrrrr

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0