A hard battle

Onsdag morgon, snart helg.. Hahah! Har iallafall gått klart i skolan och jobbat klart för den här veckan;D
Nu har jag moverat i mina frukostrutiner. Nu äter jag havregrynsgröt. Lätt, gott och nyttigt. Idag skivade jag banan och hade på, samt lite kall mjölk och sen kaffe. Nu måste jag packa en fet väska sen ska jag sticka och träna. Efter träningen blir det våffelbrunch hos LINN, med Rebecca, Olivia, Albana och Julia:D

Här har någon valt att kasta på granatäpplen:)

1 portion gör du på 3 min.

Mät upp 1 dl havregryn (ca 40 gram)
3 dl vatten
Salt efter smak (jag gillar 1,5 tsk, men grunden ligger på 1 tsk)

Sen kokar du upp det under omrörning, när det kokar vilket sker i princip direkt, sänker du värmen en aning och låter det sjuda i 3 min. Klart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0