Troy Davis

Klockan är 06.37 och jag har ätit frukost med micke och skickat iväg honom till jobb... 
Vet inte hur jag ska börja att tacka för allt från igår? FIck jättemånga fina hälsningar. Och presenter. En gullig pyjamas t.ex. av Josse. Och trosor o fika bl.a. av läc.  Och biljetter till DAVID BATRA av micke. AAAAH kommer skratta ihjäl oss.

Okej nu är klockan nått helt annat 20.25. Jag tänkte så imorse vad gör jag? varför blogga när min säng väntar på mig? man ska inte låta fint folk vänta o min säng är fint folk. Så kuta upp o sov några timmar efter jag hade skrivit det ovan. Sen vakna jag o spillde ut en halv kopp kaffe i rummet. Visste inte en kopp rymde så mkt :S Sen rädda jag lite barn men bara lite. O åkte fram i tbk till lund med anneli. Sen träffa rebecca, olivia, albana o julia. AND then to SATs. Sprang 9 km. har börjat med de nu så känner press o fortsätta annars har jag levlat neråt.... jag fottade displayen med mobilen så någon skulle tro på mig. GUILTY!!!
Nu ska jag äta fettaste mat till lyxfällan. Det är mysigt. plus de får min ekonomi att framstå som helt ok. PUSSSSS *hej claudia* *vinkar* (claudia är min kompis som bor i paris för tillfället här kan hon se mitt underbara liv i faboulusa MALMÖ A.k.a the big apple)


jag på rådhuskällaren, nej mena mc donalds med alicia josse o steffi<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Claudia

hahah du är för söt linis! VINKAR TILLBAKA<3

2011-10-05 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0