TAAcco-heej

Hahah PARTAJ på söndagar. gör ångesten inför en ny vecka (snittar 1 föreläsning á 2 timmar, 1 kurslitteratur bok, 2 dagars jobb på rädda barnen och 4 SATS besök) mindre. fast haha det lät rätt bra faktiskt. trivs. fattas bara att snitta utomlands en gång i veckan för jag vill gärna vara utomlands mesta dels av tiden. Som rebecca ska va i vattnet mesta dels av tiden. hon får snart simhud mellan tårna. (möjligt att hon redan har har inte kollat än;D) hon är inte sånt fuckup som jag liksom som är barfota heeeeeeeeeeeela tiden så de är inte lika lätt. Men hon är söt iiih. Vilka utredningar det kommer bli i framtiden med de kriminologerna som produceras right now in lund version 1.0 !!!
Idag fyller jag 19 år. AHI. Micke sjöng för mig 05.30 imorse. Sen sjöng mapa o svante 08.30. Fick 4 mörka choklad och en halv mobil. Resten av halvan ska jag köpa själv på mediamarkt (baksidan och 5 knappar) hahha skoja. inte riktigt så ni fattar nog vad jag menar;) Ska snart reda upp min blogg o börja skriva lite oftare för ni är ju såklart diiiieeeng för att veta vad jag ska skriva härnäst???? *spejar och spanar*
Nä men de är rätt kul har jag kommit på.
Nu ska jag snart in till stan och träffa STEFKO, LÄCÄG och DJÅSSE. (låter som låtsas kompisar men de är på riktigt de är steffi alicia o josse.hahah) så ska vi äta nått. viktigt. Sen ikväll kommer lille bebisen aka Micke så ska vi äta god middag med min familj (Pappa, Mamma, Svante, Sture och Mormorn) Nu ska jag slå upp en nummer för någon fin människa skicka ett gulligt grattis sms men jag har inte numret för har bytat mobil nu 20 gånger för knapparna trilla av förra.
PHOTO BY ME @ yeeeaaah fotografen nummer ett med webbkameran

Kommentarer
Postat av: rebbbbbbecca

hahahah du är så jävla söt!!!!

OCH GRATTTTTTIS IGEN, PUSSS OCH HEJ OCH PUNKT OCH SLUT <3

2011-09-21 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0