Mami is latina

Nooo jag börjar slakkkka. SKa ersätta det. I tisdags fottade (vägrar skriva plåta haha) linnea mig för att testa sin nya fina kamera. Blev rätt coola bilder tror jag men de bilderna har jag inte fått fatt i än så de kommer sen. På kvällen stack jag till Steffi på Sats och hämtade henne sen köpte vi naturgodis och cyklade genom stan i indiansommaren till hennne. Som vanligt satt vi rakt upp och ner och skrattade och snackade till 2 på natten utan att ha hunnit sätta på tv:n......... sen väcktes jag kl 8 på morgonen av att steffi uppenbarligen hade mer att säga hahha så blev att vi fortsatte där vi slutat och gjorde äggröra med keso o vindruvor med kaffe så gott mmmmm kafffeeeee. Tyvärr kan inte jag dricka kaffe när det är som godast (på kvällen) för då kan inte jag somna:( så måste ersätta det med 2 koppar på morgonen o 2 på eftermiddagen de är så gottttt rinner som guld i min strupe hahah.
sen stack jag till gymmet och sprang 5 km innan coren.
På kvällen hittade micke hit (via GPS... hahah skö) och vi åt god gryta och låg i en hög i soffan och spela wordfeud, kolla efterlyst o sov hand i hand. Idag var det torsdag och jag skulle jobba själv och skicka rapport till kontoret för första gången för anneli var o intervjuade. Det gick jättebra, finnns så fina människor. Och gick runt i linne :S SE PÅ Fan. FOTNOT (se indiansommar) haha. Köpte ett fint royal gala o sen SATsenergy. Electric- leila K är så rolig och adrenalin att hoppa som en galning till. Sen cykla jag hem på min cykel som är skrämmande nära punka men jag vågar inte göra något åt det utan bara hoppas på att klara mig så länge så möjligt =D=D nu har jag suttit i morgonrocken och tittat på mitt favorit program LYxfällan. VIll lägga en bild in men kan inte för bilderna kommer sen. Och just det. nu har malins (och carolinas) flytt blivit 4 real. så blir ännu en avskedsfest till helgen. Fester är så roligt, men inte när de har en tendens att alltid va mina bästa kompisars avskedsfester:'( Tills dess att de andra bilderna kommer så hitta jag en annan:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0