Cause in your eyes i see that you've got douhts in me...... IIIIII FEEEEEEL NOOO PAAIINNN

jag vill snooozaaaa meeeeer......
vacklar som en zombie fram till kaffemaskinen
i försig var jag uppe och duschade för 4 timmar sen när micke skulle till jobb.
Helgen kutade förbi allt vad den pallade men jag hann göra high five med den!! ;)
I fredags gick de skitbra på jobb. Sen lagade jag och micke enchiladas, nachos och spelade wordfeud IRL alltså Alfapet hahaha. Men de var inte lika smidigt:(
I lördags var vi ute och sprang nere vid kanalen. Ironiskt nog åkte vi ser raka vägen och hämtade käk på santa lucia, och köpte godis på hemmakväll :-D
Efter middag i uterummet fixa vi oss och stack till JOhan där anna was hideng. Haha. tillfälligt sverige besök.
Slagt och kebab hemma vid halv 5 vet i fan vad som hände för då var det riiiktigt kallt.
I söndags vakna vi och kröp ner till soffan och såg "himlen är oskyldigt blå" med martin o emma.
Faktiskt bra film. Men första scenen är lite irrelevant haha. fast ball.
Har as bråttom men nu vet vi typ min helg. Idag skola,jobb, träna. :'( :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0