Whats eating Gilbert Grape?

Johnny Depp och Leonardo Dicaprios genomslags film
Får sån ångest när jag går in här på blogg.se och ska skriva så står det "senaste inlägget var 2 dagar och ett gäng timmar sen".. ja de låter ju inte mkt. Skillnaden är det det då var fredag förmiddag, i väntan på helgen. Nu är det måndag förmiddag och imorgon är mitt livs första salstenta. Jävlar vilken skillda känslor man kan ha inom sig på bara några dar!!
jag har tjatat sönder om en viss vit klänning (inte här på bloggen utan irl hehe) som jag skulle ha på mig i lördags på larres 20 års fest så tänkte visa lite bilder :-D Fast egentligen togs det typ inga men fixa några. Träffade claudia och henke i stan i lördags, sen åt jag o micke lunch på grafiti över gott. Sen på kvällen kom C och H igen så handla vi lite käk, fixa tacos och tog igen oss lite sen sist vi sågs. Sen drog vi till Larres fest. Innan kan man säga att jag bodde in H-town. sov där vaaaaaarje helg och i princip en dag i veckan. Sen har malin flyttat, anna flyttat, bella kan man kvalificera som flyttad haha och henke flyttat. snart mickes tur? Man kan känna en vind av förändring haha nej men mina kvalitetstimmar i hundra bussen har minskat dramatiskt. Ett norge nummer försökte febrilt ringa min hela lördag natt (gav upp vid 04,52) men jag lyckades aldrig successfully answer hah):( Fast i söndags gick det:-D så fick höra malles rööööst <3
nu kommer de små bilderna:)
jag och snygge claudia - henke :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0