Spole känns hemma

*BITER PÅ NAGLARNA* om 7 timmar (05.00) ringer alarmet som jag absolut inte får snooza sönder. Sen går bussen 06.23 och iväg bär det på första salstentan:-D no biggie..... skooooja. Men nästa gång jag skriver här har jag gjort de och då kan jag antigen fira eller sörja. fast kommer säkert inte något utav de utan bara: undrar hur de gick, fan jag skrev de men skrev jag tillräckligt, använde jag rätt begrepp/teori, blanda jag ihop nått??????
Efter klockan 12 imorgon kommer jag oavsett vara jätteglad för då är det gjort, provat. Hoppas de går bra för oss i lilla gänget. Och mycket annat är på gång som jag knappt hunnit tänka på nu. Var iallafall på ytterliggare en visning idag. tjo balloo. resten av veckan ser ut att bli underbar. Sleepover med steffi, mysa med min fina fina micke, bio med C H M, och till helgen mer festligheter men ska inte drömma mig bort nu utan wake up o inse mitt nuvarande öde:D Sääääängen och första salstentan. Men det bäääääästa är då att titta en liten stund på bilder på taxvalpar eftersom det är de bästa små varelser som finns. Min lille sture skulle ha fått valpar med sin flickvän nelly men de blev inget de var bara inbillad graviditet en sån söt liten åkomma som händer hundhonor ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0