sluta prata tyska mamma

Pllllzz chrisse läs rubriken hahah
Chill dag på jobb, soft, ljummet, flöt på. Eller nä. vi stod där jag christian caroline o linnea iskalla och vinden ven haha. men jag värva två och igår också två så mina jobbdagar denna veckan är done:-)
Salstenta på tisdag så försöker vända min dygn upp o ner och ut o in för att kunna låtsas allt är som vanligt, leva som vanligt bara att man kastar in 3-4 timmars plugg också där någonstans per dag. Idag gick jag upp 05.30 sen snoozar alltid jag o micke lite sen när jag gjort i ordning hans matlåda o skickat iväg honom så jogga jag en plågad lite runda i mörkret med bästa det lömska nätet låtennnnnnnn. Sen en fetekaffe innan plugg. Efter jobb drog jag o mötte rebecca (L) sen stack vi till hennes mysiga Haaause i bara. Softish med messerschmidt hahah och sen färga hår. Hennes pappa körde nyss hem mig mkt snällt. har fått nog med "frisk luft" idag!!!!!!!!!
hej alicia. Smaklig lunch<3 bara 8 timmar typ till idol;) hahha
fredag om 48 min

Kommentarer
Postat av: läc

hahahah jag känner mig hedrad att du täänkte på mig i inläggget. nu återstår endast 4 tim och 53 min till idol enligt min idol-app:D

2011-10-21 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0