Skjut inte över det på mig

Igår kom jag inte hem förrän halv 11 nästan efter träningen. Jag älskar att träna pass. Men vissa veckor lyckas jag aldrig timea bra så att jag kan gå på de roliga passen och då kör jag själv i gymmet. Det bästa är löpbandet för när man springer känner man verkligen hur man tränas och svetten rinner och ja ni vet det är skitroligt efteråt och med bra musik i mp3n och livlig fantasi kan det nästan va roligt ibland. Men de andra maskinerna där man ska träna muskler har jag lite fobi för. Många av dem är simply not made for me. Jag är för kort. Därför blir det ibland att jag nästan skadar mig för mina knä hamnar på fel ställen eller mina axlar håller på att gå ur led för armdelen har för lång svär för mig om ni förstår. Så jag har alltid unvikit dem och känner inte att jag tränar serriöst med dem. Då tar jag hellre en blå matta och kör olika magövningar och rygg o rumpa och så. Men igår prata jag med dem på sats så idag ska jag dit och så ska vi gratis gå egenom komplement för mig för de är ju inte så bra att jag inte kan använda maskinerna men de försöker verkligen få det att bli bra ändå. Och de blir för jag gillar som sagt ändå inte dem maskinerna så mycket de känns som en värsta kloss som tar upp typ 5 kvadrat metrar ibland inte är effektivare än vanliga pilates övningar med sin egen kropp på en blå matta. haha vi får se vad de säger idag. Jag somna iallafall som en stock efter att ha sett svenska hollywood fruar inatt via tv3 play. skrattar alltid. Idag har jag suttit och svarat på instuderingsfrågor inför salstentan och läst om lagom mycket kriminalitet. att plugga kan verkligen vara dötrisst men de förgyller dagar när man slipper:D Sen går jag in på facebook typ en gång i kvarten o chattar med Rebecca haha. Ikväll börjar desperate housewives sista sägongen!!!! tittar nästan aldrig på tv mne detta ska jag följa. Ska färga mammas hår också och träffa STEFFI<3
Ska snart fixa läsarvänligare text för just nu blir det sån mördar klump................

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahahhah men du har väl inte ätit kanelbulle idag ellllllor??? hahah ingen för mig TROTS att pappa köpte en till mig hem, men jag var så snäll och sa att han kunde ta den hehehhee.

ooooch förresten, SNYGG TJEJ PÅ BILDEN!



pusssss punkt och slut

2011-10-04 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0