Ronja blir galen på morgonen i dimman

Var tvungen. Belma inspiration hahaaah
En grå mild måndag
hade föreläsning på Criminology theory. Och återfördes med en mycket snygg tröja som allt oftare kommer in i våra liv på universitet............
Hemmagjorda hamburgare kvar från igår men ingen dressing VAD ÄR MEning då, ??
Försöker svara på my part of instuderingsfrågorna till första salstentan. Det flyter på som bara den herregud vad jag skriver... blir riktigt bra.......................... NÄHÄ OJ nu snackar jag om facebook. vad gäller instuderingen ser det inte lika ljust ut:(
Snart kommer micke inom och lämnar mina skor som jag glömde i hans bil och imorse kom jag inom honom i lund och lämnade hans plånbok som han hade glömt här haha vilket team;) Ska snart öppna min tonfiskburk som jag köpte för 12 kr på kaos kö malmborgs vid vår vän Spole :D  Sen bika till SATS. Imorgon börjar desperate housewiveeeeeeeeeeees :D:D förväntningarna är skyhöga speciellt på den vackra smarta rösten i slutet som alltid lyckas få till det. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0