Paaaoow som en fetefotboll mitt i huvudet när hennes hjärta var krossat

Kul att så många kollat in inlägget om resan:D misstänker att de var få som orkade beta sig egenom all text vilket jag är utomordentligt förstående med. Har inte hunnit skriva sen dess för körde dubbelpass på gymmet i onsdagskväll sen basta med steffi. Sen stack vi till henne och hade tripple konversation med Malin i oslo via tele:D kändes som  vi hängde alla tre en stund. Sen lyckades jag o steffi som vanligt va uppe o snacka till 3 trots att jag varit uppe sen halv 6 två dagar i rad. Gratulerar. haha:D sen vakna vi och jag hade ingen hjärna glömde typ allt men de gjorde inget. Vinka hejdå till steffi som skulle till London och hälsa på fiia:D Igår var det torsdag och efter träning mötte jag rebecca och drog på föreläsning. Sen gick vi vår vardagliga vända till malmborgs... hahah got to stop it. Sen mötte jag den lille bebisen på maxi och köpte en stor godispåse för typ inga pengar för de var extrapris. Sen stack vi till Grennerts lägenhet och lagade käk med cladddaan och henke:D sen satt vi där högt uppe och hade trevligt som vanligt. men vi skulle mer än så:-D vi skulle på bio. Och se "en dag" men när vi står på sf hahha och ska hämta ut biljetterna ändrade vi oss och bytta till SVENSSON SVENSSON the movie haha så typiskt oss. Men den var rolig, var typ 5 pers i salongen och jag både skratta och grät så de var toppen. IDAG ÄR det fredaaaaG:D ska sticka iväg och jobba nu (skickade iväg micke för några timmar sen till sitt jobb) så bbbeee riight back blogg<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

NI BORDE ÅNGRA ER ATT NI INTE SÅG EN DAG. Lina den är jäätttteebra! men har hört att den finns som bok också. Läs den först isf.

M.v.h

Din number one stalker <3

2011-10-29 @ 21:04:32
URL: http://eemelieaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0