Obs emelie fullström. Glöm inte säga hejdå till lennart eller var det anders? Saknar dig

Vaknade tidigt och sprang min vanliga runda men utan mp3 idag. Det är mycket tråkigare för musiken får en att drömma sig bort. Annars befinner man sig i tanken precis där man är, på en oftast lerig asfalt eller liten stig i kyla och halv mörker hahahah. Men det är så skönt när jag duschat sen och hoppar rakt i min morgonrock (hade jag inte haft morgonrocken hade jag knappt orkat resa mig ur sängen för då fryser man alltid). Vägrar dra på mig jeans den första halvtimmen jag är vaken!! Sen njöt jag verkligen av att varken sticka till skolan eller jobba. Istället började jag se filmen "The other woman" man natalie portman som är min favoritskådespelerska. Otroligt vacker. Favorit skådespelar är johnny depp och leonardo di caprio. (who's eating gilbert grape). Vid 14 stack jag till SATS och tränade. Sen tog jag bussen för att möta micke och gå på ännu en visning.. spännande som in i för tillfället.
Nu har jag ätit middag och duschat igen (kommer få sånt glimmrande fiskfjun på huden snart:D) och ska se klart filmen. Inget etagé för mig idag. Absolut inte kände jag.
mysig måndag, jag gillar att det är så dimmigt ute dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0