Nisse, and where his been

Okej jag erkänner att jag va dryg i förra inlägget. hahah. De va precis som mitt huvud vad helt tomt, hade nått gränser för förbrukade ord den dagen så kunde inte slösa fler:/ Men idag är det torsdag:D vardagarna går fort när man jobbar, tränar, läser i lund o försöker trycka in att träffa vänner så mycket som möjligt. SEN bara däcka i soffan framför tven vaarande kväll. Igår hängde jag med fiina R och A på sociologiska;D fast vi förflyttade hängandet till Coffe break.. Sen kommer jag till malmborgs med rebecca och guess what där sitter mina små kollergor at MALMBORGS CAFE ofcourse hahha. så hann höra whats up med dem utan mig på jobbet (jobbar alla dagar utom när jag går i skolan fall ni inte fattat de....... skÖ) sen stack jag till ACtic och cheata på sats lite. men de är bara för jag har provvecka där nu så jag passa på. För de är där M.lundgren tränar. SÅ körde jag crosstrainer till simsons tills micke kom efter jobb sen va jag trött så gick efter honom o titta på när han körde olika maskiner (jag har somsagt fobi för dem, så de är en del i min healing) hahha. så såg jag det iallafalll:D:D SEn handla vi mat och gjorde wannabe malles pappa WEstes helstektfläskfile i ugn, med mozzarella, soltorkade tomater och massa kryddor. till det kroketter och hemmagjort grönpepparsås. dock när jag skulle hälla i rödvinet så Självklart faiilar jag och spiller as mycket och de va jävligt lungt ändå till jag tittar ner o inser vad jag spillde det på.. Mickes splitter nya beiga byxor. (SKÄR MIG). nej skoja mne fan alltså. snäll o gullig försökte han att inte snea på mig och de gick relativt bra. :) NÖJD! Nu sitter jag o äter min vANliga fantastiska (JA JAG RÅKAR SLÅ till caps lock 24/7 mem står inte ut att byta tillbaks utan väntar tills jag slår til den igen and then back to normaL) frukost. Mussli med hälsofil och kaffe <3<3<3 så gott att jag längtar efter de när jag ska lägga mig vill bara vakna så jag kan kubba ner för trappan o ta fram det..............!!!!:):)
Sitter och läser mina kompisars bloggar. UTslänga världen runt som om gud bowlat med dem o de var käglor. hahah. men de är ändå mina fina vänner och ormar som jag en vacker dag förenas med igen. Nu måste jag skynda mig att byta om till happen och kakim :| :S hahha. ska träffa finisarna utanför nuMBER one SPOle sen föreläsning.



HÄR ÄR MALIN "MALLE", STEFFI "STEFFKO", ANNA "ÄNNI" och LINA "LÖN". the snakes.  På annas avskedsfest för några veckor sen. kärlek (vill ni läsa om deras liv hahha vilket ni säkert dör för skoja, så heter malle o carros norge blogg viskalarbanan.blogg.se och annas annabrahed.blogg.se. Steffi kan börja lära sig va aktiv på facebook innan hon skaffar blogg...) hahha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0