Leffe o companiet på puben och börja använda fast telefoni hahah


Malin & Carolina - Oslo, Norge
Anna - Salobreña, Spanien
Claudia - Paris, Frankrike
Emelie - Sidney, Australien
Bella - La Palma, Mallorca, Spanien
Therese - Kentucky, USA
...................

Im just saying

JA jag är på blogghumör idag!!! Men är 100 procent säker på att jag inte kommer hinna imorgon så tar igen de lite aHI ahi. Imorgon är ju bästa dagen remember??? fredag. Ikväll ska jag på pilates de verkar så roligt o mysigt man kan ha en mjuk tjocketröja på och har man riktigt tur finns det tända ljus. Plus har aldrig varit i "den vita salen". Så måååste prova. Sen är det lyxfällan i morgonrocken (de har en tendens att säsong efter säsong gå på torsdagar vilket jag tror spelar som aktör i min uppfattning om programmet. För torsdags kvällar är ju så häääääärliga:D:D) anyway... imorgon ska jag skynda till film/diskutions föreläsning efter frukost mellan 10-13. Sen ska min lilla liga rebeccaaaa.....Albana.... Olivia.... JUlia och Linnnnn äta lunch tillsammans. Det finns så extremt många goda/mysiga/prisvärda ställen att gå till i lund att ställen som espresso house, KEBAB, donken, bk, max, jensens böfhus, red fellas, grafiti, som man alltid går till i malmö känns utkonkurrerade av alla unika små ställen. (förutom en asiatisk buffe vi käka på ett ställe som smakade som vatten, som någon har förstört. Förstört vatten.) Sen efter det väntar en roligT HELG:D hoppas ni också har en bra helg framför er, eller ett mörkt choklad o kaffe??? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0