leeeeeeeeiiila K in the house out of controll!!!!!

Hoppa upp, ena benet ena armen, handen, adrenalin, and ensaaaaaaly not easalyy ps i adore you, kaoZZZ, andra benet jumpi jumpi jumpi Yeeeah SATS Energi snart. Fredag!!! ;D Vaknade vid 8 och var ute och sprang då kom jag på att min cykel står hemma hos mitt andra hem (ica maxi) där jag lämna den igår för de pissregna o va stenmörkt när jag skulle hem från becca igår. Så hämtade hem den lille bebisen. Sen dess har jag druckit kaffe, ätit smultronfilen med mussli, lagat stekt broccoli o ätit och läst läst läst instuderingsfrågorna. Kommer göra manuella fotnoter iRL när jag pratar med folk snart haha:'( Ny färgat hår när jag titta in i spegeln idag vilket jag älskarr (fix idag rebecca så känner du samma sak hah söt<3)
Ska cykla snart o kanske får jag med mig linnea till sats energi men tror inte de va hon verkar lite svåruppdragen ur sängen???? Come om linneaaa <3 haha
sen slutar stefffi perfekt timeing sen sticker jag hem där en studn innan jag återvänder hem meed knacklig bike (kanske pumpar den idag? trots att statetisken och historiken talar sitt tydliga språk) haha. sen kommer micke hit. Imorgon ÅTERFÖRENING CLAUDIA :D Claudia o henke är fiiiiijna o de ska jag och micke träffa och krama sönder claudia som hängt i paris i snart 2,5 månader nu. o ska snart tillbaks igen. Sen larres 20 års fest :-D gratts larrsi

 




Kommentarer
Postat av: LINNÉA DAHLGREN

hahah tyvärr du fick inte upp mig :( buhuu.. men ska ut och på en pw sen!! och duu.. andas för guds skull! känns inte som du andas när du skriver.. haha hyper! :D

2011-10-21 @ 12:11:14
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0