hon trillar när hon byter brandlarmsbatteri, hon blir ihjälslagen där bak i bilen medans de går fyllelucia-tåg för sina föräldrar




LÖRDAG

vaknade inlindad i lille shibbe o pussa han på näsan. brukar alltid vakna prick 09.30 av mig själv med idag svek jag de för när jag kastade mig på mobilen så stod den på 09.42:( Min inneboende alarmklocka lura mig på 12 min.
Vi har ätit god tacosfrukost sen tittat på bilder, läst illursterad vetenskap och gått upp till toppen imorgon ska vi spela badminton någonstans man kan hyra. För det är skitroligt när man tänker efter:D Ikväll möter jag upp olivia och linn på bussen sen till rebecca:D ska bli skitroligt!!! :D möhippe-rester med singstar, vin o snacks sen WHITE:D hoppas träffa Elle också som fyller 19 år imorgon så vi ska sjunga för henne om de går att överrösta ingrosso.
PUSS ha en bra dag var ni än är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0