För er som pissar på sitsen, serveras ingen öl

Fan det går inte att lägga upp bilderna på det jag köpte i fredags just nu vet inte varför. Men köpte typ allt på bikbok min älskade affär fick dessutom en goodiebag där med ett halsband, ett depend grått nagellack och hårnålar (haha dem som alltid kostar 19 kr merförsäljning) En wavetop (finns på hemsidan) en svart bugjacket, en klarblå stickad tröja riktigt fin i skön i höst/vinter och en vit extremt fin tight klänning som jag nog inte kommer kunna börja använda förräns i vår/sommar men vafan kunde inte hållam ig för den va så snygg. men de gäller att jag stay in shape om jag ska få på mig den om ett år. Sen igårkväll glorias och DAVID BaTRa. hahha riktigt roligt att se han i verkligheten och vi skratta mycket.
Jag och mickeeey innan David batra båda i nya kläder:D
Inne på lunds stadsteater:D
Lost in lund night letar efter någonstans att dricka kaffe :-D men var kan man göra det sent??? SEVEN ELEVEN? :(
När david batra hade avlägsnat sig
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0