för det är skillnad

HaaaaaLLÅJ!

träningsrådgivningen var skitkul ska faktiskt börja med lite styrka också kan en gång i veckan inte bara hålla på att springa och dansa. Igår jobba jag nu börjar man frysa igen på jobb de gjorde man i början av september också men sen vände de men nu vänder de inte fler gånger:'( I morse vakna jag med micke vid halv 6 tiden han har ny frisyr jättefi(J)n. Sen istället för att krypa ner och somna om när han stuckit som jag brukar så satte jag mig och skrev ett skolarbete, eller avsluta det. Sen var jag ute och sprang i regnet. De låter som jag är saddist hahha men klockan halv 9 när skolarbetet va klart, rundan var sprungen och jag duschat varmt och hoppas i morgonrocken då var det vansinnigt gott att äta frukost till greys anatomy. Ibland gillar jag att nästan plågas lite för de gör avslappningen tio gånger bättre sen. Vid 12 möttes jag och rebecca sen tog vi bussen och kuta sönder så hann vi samma buss som gänget i lund. Sen va vi hos Julia hela eftermiddagen jag rebecca olivia albana julia och linn. Över chillt blev bjudna på käk o hela köret fast jag kunde inte käka pajen för de va the one thing jag inte tål, äpple. Äpplepaj. Kom precis hem typ och är ivrig som satan för snart är det lyxfällan:D:D:D jag tror de kommer vara kaos, sen gör dem en budget, sen säljer de lite grejer, sen bakar de ihop ett lån, sen är allt mkt bättre. men bara en gissning??? hahahhaha. älskar det. och har naturgodis till (L) Annelie, John O Kristian tänkte köra utgång imorgon kan egentligen inte hänga på men man blir ju så suuugen så man vet aldrig. På lördag är det iallafall kanelbullebak och sir DAVID BATRA med älskling (som jag har 28 månader med idag, hatten av)

 
KINGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0