fistpump

hej!!11 söndagskväll, micke leker med sture och julklappen haha. vi väntar på lasange:-D
nu är det måndag morgon.......... för detta inlägg fastnade i utkast. Förra veckan gick fortast. Men det gör alltid det när man har så mycket att göra. I torsdags lagade vi mat hemma hos henke och åt och mös tills bion. Såg svensson svensson (har stark känsla av att jag redan skrivit detta haha) sen i fredags jobbade jag. värvade 2. Sen fikade vi tillsammans på jobb. Vi blev bjudna så jag hade råd med både dricka och kaka hahah underbart. Cappucino skummet på eh är obeskrivligt gott. Äter det alltid med sked. Det var kul att fika och börja fistpumpa inför kvällen det var ju fredaaag:D På kvällen kom rebecca till mig och sen josse som berätta om sin barca resa:D Har ni sett LMFAO video till "sexy and i know it"? jag hade aldrig sett den iaf men josse visa den hon har alltid bra koll på nya videos, filmer osv haahha fyfan vad ball video. se den:-D Sen drog vi till KB där det var en dj som hette THE big whale som körde. Det visste inte vi men de va rätt bra floow faktiskt:D synd bara att det inte blev csn billigare då:( sen köpte vi en kebab men hållplatsen utanför byggdes om så jag och rebecca fick kuta till södervärn för att inte missa sista bussen. Men vi båda hann. men kebaben va inte god, eller de va nog för jag tryckte i mig den samtidigt som vi sprang. Första gången eeeeeeeeeeever jag inte gilla nattakebab haha:D Sov hos micke<3<3 i lördags hade vi en så mysig dag för vi bakade scones, var på vellingeblomman och kollade halloween utställning och där börja komma massa julsaker. Det är faktiskt inte länge till jul så mysigt. Fast alla kommer typ va i asien över jul vilket jag också mer än gärna hade varit. Men blir mycket resande för mig nästa år och har ju varit iväg hur mkt som helst så får spara mig:D men man tröttnar aldrig:( ska iallafall åka Oslobåten med micke om några helger. jag har aldrig varit i norge och vad kan va mysigare än att åka båt dit, ha sin egna lilla hytt och äta fet frukost och middags buffe:D dessutom är meningen ju att jag ska hälsa på malin och carolina i oslo:D oj spårade ut lite i andra ämne där men i lördags så slutade dagen iallafall med att vi lagade hemmagjord pizza hos mig jag micke och svante, sen satte jag och micke igång att spöka ut varandra. Sminkade micke i nästan en timme men det blev jättebra. han såg verkligen ut som en zombie haha:D sen kom henke och claudia och skulle också kläs ut, sen efter lite förfest stack vi till jossan och sen glasklart. Men va fan???? DÅLIGT. nästan ingen hade klätt ut sig, det var det fattigaste pice of crap ofta alla är så tråkiga, inte ens på halloween kan man let go och klä ut sig. På sin höjd va där nån playboy kanin i string man bara var har det med halloweeen att göra? jaja skitsamma det var roligt att se knappen och hakim kämpa på med musiken:D jag och mice va så lata att vi tog taxi hem hahah händer typ aldrig. men annart får man gå från glasklart redan vid halv 3 fast i för sig ställde man om klockan så vi fatta inte riktigt med bussarna. söndag igår va sooooooooov/slapp/kräng/beck/glass.
l
Micke var zombie jag var hans halvdöda änka, med inspiration av tarja! haha.här är en tio kronors tatuering:D men snart vill jag göra en riktig!fast inte alls lik den på bilden och inte på armen
micke och claudia
henke :d
Inkletad i vittpuder till max. Inte riktigt min grej....
Nu är det måndag morgon och jag har skickat iväg baby till jobb, varit ute och sprungit och duschat, nu ska jag somna om en stund innan frukost:D Idag åker rebecca till Spanien. Hoppas hon får det bra! <3
En sista bild för idag blir en bild på mästerkockarna: jag och micke delar ett stort gemensamt intresse. Mat!!! att äta, men framförallt laga. Matlagning. Förra alla hjärtans dag fick han en handskriven bok av mig med massa mattips. Inte direkta recept för vi gillar inte recept. vi behöver bara inspriation till olika rätter för ibland kommer man inte på vad man är sugen på:D Micke är grym på att laga mat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0