Azzia top

Fredag!!!!!
Man blir så varm inom sig bara man hör ordet. Fredag.
jag har kommit på att jag älskar mornar. älskar kvällar också väldigt mycket men mornaaaar åh. Synd att man inte sova de bulla timmarna mellan 11 och 18 istället. hahaha
Idag hade jag sovmorgon men vaknade av svantes alarm (BIG CHOCKER???) så satte på mig nikeee tightsen, knöt skorna stenhårt sen sprang jag en runda i den friska luften (nej jag har inte släktdrag med ernst krischsteiger)...
Sen duscha jag och hoppade i världens myskläder till frukost. Tror jag börjat gilla mornar bara för jag älskar frukost så mycket. Verums hälsofil (med smak klarar inte naturell fil : | :| :| ) med mammas hemmagjorda mussli, eller bröd med stark salami och baconost, eller ägg och bacon, eller scones med ost o sylt de är allt så gott att jag hade kunnat äta frukost 3 gånger om dagen. Sägs ju att människan gör mönster av sitt liv oavsett om man inte har några egentligen tider att följa... och snacka om hahah för nu när jag haft några dagar där jag stuckit hemifrån vid 1 o
kommit hem sent istället för 8 o kommit hem tidigt så har jag kommit in i tv rutin haha. Alltid greys anatomy repriser sen seven heaven sen har man brått. Micke gjuter balkonger som aldrig förr på jubb idag så snart kommer han och hämtar mig så ska vi åka till entre och shoppa. ÄR Så sugen har hittat massaaa. förra fredagen skulle vi göra precis samma sak men slutade i kaos för jag hade glömt min plånbok men var stensäker på att den va med så trodde de va stulen, tappad what ever. Men sanningen var att de var jag som var tappad.
Nu ska jag ner och värma lax med ädelostsås till lunch.
Här är jag i morse när jag morgonmös denna fredag:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0