vad gjorde vi då?

Idag är jag så GLAD:D av MÅNGA anledningar:D ni kommer snart veta en av dem.
Men annars är jag väldigt glad för igår efter en mysig dag med vila, promenad med sture och linnea och fixande så mötte jag emelie och gick med henne till bussen hann inte mkt mer:( men alltid kul att träffa henne hon är fin människa:) Sen åkte jag till rebecca och åt med hennes familj haha fast det blev aldrig att jag dansa med hennes pappa som sist fan jag lova ju:( hahah. Sen fixade vi oss och hade gemensam klädångest som vi redde ut. Sen förfesta vi i hennes garage med olivia, linn, albana, julia, emelie och johanna. Vilket gäng vi dansa sönder och hade sjukt kul. 5 olika sortser chips, mitt favorit mörka choklad och cheesecake!!! sen åkte vi vidare till kb och fortsatte ha lika jäkla skön stämning och roligt. Dansa i princip hela kvällen lång. Och micke henke o wille kom också dit o där va rätt många man kände på kb de va typ fullsatt tror jag. Nu sitter jag hos micke och ska gå upp till toppen och köpa gottis. Ikväll är vi bjudna till henke och äta god mat och fira att han fyllt 20 med hans släkt o närmsta vänner:)
På måndag får jag veta resultatet på min första tenta nervöst. skriver snart igen för känns som jag bubblar men hinner inte nu iiih puss<3


Här var jag också jätteglad:D några dagar innan studenten. drack en frapino i värmen i min favorit park där vid procivitas. Frapino är så ljuuuuvligt när det är varmt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0