något lånat

KASS!!!!
Nu har claudia åkt tillbaka till paris igen men snacka om att vi hängde ofta när hon va här så det känns jättebra:-D
Det har hänt en stor grej sen sist jag blogga men vill inte riktigt skriva det här för vill inte ta åt mig någon annans ära:D I torsdags lagade jag och micke mat till mormor hemma hos henne. Hon är så söt. Så vi fixade allt sen åt vi tillsammans med vaniljhjärtan till dessert. Min mormor har väldigt nytt, modernt kök för vi hjälpte henne och morfar att renovera i deras nya lilla lya när de flytta in där för några år sen så det är helt härligt att va där med massa tända ljus alltid så varmt och skönt. I fredags snea vi lite med jobb för de var så kallt. haha. Resten av helgen har varit ultimat chill. Det blir alltid att jag festar antingen fredagen eller lördagen elelr båda så denna helgen blev det inte för förfesten i fredags blev inställd så jag och micke köpte massa gott och såg baksmällan 2 iställlet som jag och malin såg på bio i somras. hahah riktigt ball är den. sen i lördags beställde vi hem V.E.S.P.A pizza med familje nså gott så man dör där kan man få fullkornspizza som är godare än vanlig med mozzarella, riktigt star salami och svamp. Piccante heter den. MMMMMMMMMMMMMM. Sen hoppa jag på cykeln i mörkret och cykla genom heeeela stan till steffi. FINA steffi. Så vi flabbade, såg på film, åt godis och chilla sönder tills 3 på natten ( de är den gyllene tiden vi alltid börjar avrunda) hhaa. sen sov vi stenhårt så fint bredvid varandra utan att sparkas osv. inte vad jag kände iaf va helt däckad:P:P hahah. I söndags vad tror ni jag gjorde??? jo fortsatte i det underbara myys temat. Mötte upp micke i stan. Han åt kebab. vi kollade i alla inredningsaffärer för de är så mysigt o de har öppet på söndagar. Sen satt vi under en filt på uteserveringen på eh och drack capuccino och åt mudcake. och jag fick gelehjärtan för det var vår 29 månaders dag<3 men jag sparade ett gelehjärtan som jag la bredvid ett rosa fint ljus jag köpte när vi besökte morfar på kyrkogården. Massa ljus lyste upp det var jättefint:)
Idag måndag: vakna med shibbigaste shibben hahah lurige micke ( jag tröttnar aldirg på wordfued för jag har ingen iphone själv så vill alltid spela de på hans. såg en killkompis på facebook idag som fick 272 poäng hur är det MÖJLIGT???? jag blir riiiiktigt glad o skriker efter micke om jag kommer upp i 50 typ) sen efter programinfo (läs"borde ha tagit sovmorgon") så cykla jag till bara där jag träffa REBEcciish som kommit hem från spanien:D iiiih, sen va vi hela dagen o nu har jag tränat duschat och hållt en 40 minuters intervju med en person om kriminalitet och totala instutioner. DAX ATT SOVA .(jag är sugen på att tatuera mig.....)
GODNATT  PUSS PUSS PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0