du styr inte över kometer och planeter

Så, min andra salstenta gjord!! Fyy man tror ALLTID att de är omöjligt att sitta där mellan 9-13 men jo nog fan tar de så lång tid att man i princip gör det. De första 8 frågorna tog fem minuter, sista tog 3,5timme. heeelt stört. Man skulle bygga upp en hel fiktiv kriminologisk forskningstudie under ett års tid utifrån metodvetenskapen vi läst hehhehe. Men det kändes faktiskt förvånansvärt bra. Hade nästan tankar på att strunta i den och vänta till omtentan, men beslöt mig för att göra den så har pluggat på som tusan nu i veckan och de kändes bra. På universitet som jag har märkt behöver den bra känslan veeerkligen inte betyda att man ha varit roooocking good. hahha. Men förhoppningsvis klarade jag den o då tjuter jag av glädje:D nästan 30hp poäng klara. Men självklart när man är helt glad ska nått litet buuug you. De ringde från bemanningsföretaget där jag var på intervju förra veckan och de eventet där jag skulle anställas har blivit inställt av kunden:( de skulle vara i två veckor o jag va taaaggad. Men shit happens. de kommer säkert nya event o nu har de redan träffat mig o så. DE är fredag:D Micke har ordnat en överaskning till mig idag i med vi ska vara ifrån varandra en vecka sen. Vi hörs om ett tag <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0