att stå och köa utanför maxi för att de inte hunnit öppna

........................då är man fan tidigt på det. strangeeeeeeee day. Snacka med malle nästan en timme igår:D<3 förutom lite avbrott när jag dum som jag är gladeligen vandrar ner med mobilen i parkeringsgaraget på entré o tror där ska va täckning. haha. Igår spelade jag, shibbe och födelsedagsgrisen badminton efter skolan:D Det var ball. På lördag firas han igen för vi är hembjudna där på både käk o festligheter:D

Åhh... these "p-gubbe" situations.... :P:P:P:P:P:P

I vilket fall som är det fredag:D:D:D och sjukt som det låter när klockan bara är halv 3 ska jag snart börja fixa mig. Ikväll väntar Rebeccas place sen ut<3
Kommer kanske någon mobile update sen.... HAHHA skoja. har knappt färgdisplay plus jag bloggar bara typ en gång i veckan förfan o ni kollar ju min blogg lagom ett par gånger i månader så håller ni er på banan liksom ofta jag ska komma där och börja mobil uppdatera flera gånger om dagen då helt plöstligt. EHEH Que? hahaha
Älskar helg<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0