Antidote

Söndag:)
Tenta på fredag......:'( men kan inte låta bli att skjuta ifrån mig den smärtan. För är på så mysigt humör. Har hjälpt micke som har flyttat hemifrån att inreda och fixa flera dagar. Det blir underbart fint. vi har suttit på golvet o ätit, sett film, allt hehe. idag sov jag hemma. var och hälade på i farmor och farfars hus. Numera är där bara ett hus att hälsa på inga människor<3 Men där är lika fint som när man alltid va där innan och bakade och stirrade runt och kollade cartoon network:D sen kom rebecca hit. nu sitter jag och kollar lite på datan, har slutat skriva metodövningar för idag och har the holiday på i bakgrunden. Imorgon får jag besked om jag får ett jobb som jag var på intervju för förra veckan. men där är alltid så många kompetenta som söker så man kan bara hålla en tumme!!
Det luktar lakrits i mitt rum från ett ljus jag fått av micke. inte lika gott som vanilj som hos honom men ändå. Va ute med hunden innan o snacka med steffi i telefon.
Nu kommer en liten bild från när vi förfestade i rebeccas garage. sjukt kul kväll. förra fredagen tror jag.
och en bild på ett par byxor från bikbok jag köpte nyligen. jättefina men de sitter typ aldrig såhär tight de tycker jag är jättesynd:( efter typ 20 mins användning blir de helt hängiga och lösa. måste skaffa bra skärp eller nått om de hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0