Trodde aldrig att jag skulle stanna så läääääääänge

Proletariatet vs. Bourgeoisin inför imorgon......
Veckan som kommer blir mkt händelserik, ska ringa min chef nu och säga att jag inte kan jobba imorgon. tråkigt. roligare att jobba än plugga. men ska plugga med m och s ;) helgen är snart slut. ska göra mitt livs köttfärssås med tagiatelle ikväll för att avsluta bra. och wallander med toffifee.
vet inte riktigt var jag ska börja så skriver inte om min helg. lägger bara in två bilder.
och just det. nyckeln till frihet är riktigt bra. kanske inte värd sen andra plats på imdb men inte långt ifrån. synd bara att vissa scener blev omskakande att se, speciellt just nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0