Could this be your soul now?

Fredag:d veckan har gått riktigt fort jobb måndag+tisdag, skola onsdag+torsdag. Idag ska jag och steffi till jp's på lilla torg med vårt företag och träffa entreprenörer och businessfolk. Fick reda på igår att det är en fisk restuarang.. hmm ska bli spännande. Iallafall att träffa steffi som varit i milano:d
Sen ska jag cykla dirren till frisören som jag inte besökt på vad blir det, 1,5 år sen? undrar om mina toppar är slitna..... hahah. tur jag har mirakeldropparna(L) sen till jobb. jobb ikväll tills bäbisen kommer och sen ska vi hem här och göra hemmagjord pizzA:D Imorgon ska jag jobba 8,5 h:s. :) på kvällen white <3



God is dead, nietzshe. Nietzsche is dead, god. hahahha

TREVLIG HELGU<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0