The funeral

Om en vecka fyller jag 18 år. Vilket firades för länge sen på min 18 års fest. Men ska bli riktigt spännande och roliga att va vuxen, det kommer jag va resten av livet. hehe. tvitvitvipeppareppparpeppar.
Idag startade min dag väldigt tidigt, klockan var 00.50 jag låg i tessans föräldrars dubbelsäng och snackade. Sen sov vi ett litet mesigt antal timmar sen vakna vi igen vid 6. tessan flög upp ur sängen dirr... friskt... hehe skö
då tog jag på mig foppa tollorna och sprang hem i regnet och mörkret. och sov vidare i 1,5 vackra timmar till. Men försov mig lite för var tvungen att åka den äckliga bussen istället för att cykla som jag älskar att göra. Men malin hade också sneat haha så hon missa hela skiten. Men träffa ella på bussen så de var ju softish. Och läskigt nog tog vi vägen via djäknegatan som man typ aldrig gör och då ser kajsa mig och pickar up mig med sin bil så hann nästan komma i tid:D Efter skolan tränade jag och plugga. sen fick jag panik vill inte bara göra vettiga saker ... haha så jag käkade och tv. Sen varit hos jossefiiinu med aLiCiA och spelat mario cart(L) frapista på torsdag götttt
jag väntar på bilderna från slagt i torsdags!! Nu är jag hemma igen och ser att malin slängt in bilder från kräftskivan i lördags så ska lägga upp två här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0