I wanna know your name

NAME NAME NAME NAME NAMENAME NAME NAME

fredags hipp? paddys? kvällen slutade på KB som var skitkul!111
sov hos FB
vi vAKNa och åt först frukost hos honom sen hos henke:):D
började med vårt pysselprojekt som jag tror blir klart nästa helg:D
spiktävling och jag loosade.
Lagade den överdrivit godaste maten. Förrätt: vitlöksbröd, grekisksallad med delikatess oliver, tzatziki.
Huvudrätt: extremt goda hemmagjorda hambugarare, med max hamburgar bröd, bacon och alla dess tillbehör:D
Sen kom jompa. Chillade/drack 2,25 cider jag hade köpt från toppen med leget hahaha de kändes jättebra
sen stack vi till Happybar och såg Pedalens pågar. :D:D
en trött jag och finissssss var på ikea hela dagen igår



skola nu. jag är beroende av sex and the city!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0