Carrie Bradshaw knows good sex (and she isn't afraid to ask)




Vaknade hos älskling, tog bussen hem när han skulle till jobb (extremt tidigt) så fick köa utanför konditoriet Ambrosia innan de öppnade för att köpa bullar:D sen såg jag soluppgången genom 5ans rutor. haha. hem och sov några timmar sen sex and the city marathon. The essietial collection;)
jag är happy cat. Står i ett korallfärgat extremt tight linne som är från 6an och dansar framför spegeln till min underbara spotifylista. "GUILTY" skööööö men de är ett sätt att expressa att man är glad. känner för att fixa mig till max så de gör de och blir alltid på glatt humör av min favoritsak i hela världen. KRÄm. Lotions i alla dess former(L)(L)
Om en stund sticker jag till josse och fixar piggelindrinkar och byter om. Ikväll ska jag med mina systrar alicia och josse hahah till Hipp. Jag måste plugga in mitt eget personnummer som anna sa. nej så illa är det inte. det ska bli skit kul. Mina vägar kommer vända i natt.blir sovande på 100bussen i natt. tills jag kommer till halör;)
så där ses vi om inte på hipp. ÄLSKAR MUSIK OCH NIGHTWISH FRAMFÖRALLT<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Då ses vi på hipp :D

2010-09-24 @ 18:44:18
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0