Bohemian rhapsody

Min pojkvän

han och jag är kära. I varandra.
jag skriver alltid "har varit där och gjort de och där och gjort de och de o.sv.
men det är storskillnad från upplevelser. för bakom varje bild och text ligger mycket mer.
det ser tomt ut när jag skriver "ska träffa älskling" de är liksom bara ord. I verkligheten är det en helt annan sak. Att se hans ivriga ögon titta in i mina när vi snackar. att vakna i hans famn. laga mat med han och hans passon för att krydda maten med gud vet allt hahah. och samma sak med vänner. Det står bara "träffade dem och gjorde de" ja men de betyder mycket att skratta med sina polare, snacka om allt och upptäcka och uppleva massa.
ville bara säga det till er.
Jag älskar PAAAAAAAAAAAAARVELN
Micke(L)



Kommentarer
Postat av: josse

älskar dina kommentarer<3

2010-09-18 @ 17:31:36
Postat av: e

så gulligt :)

2010-10-09 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0