Show me love

Vardagar blir alltid så fullpackade trots man tror att man har ledighet. Man vågar nästan drömma om siesta. Men blir aldrig av. Fast är glad idag:D okej vardagar är faktiskt kul dem också, Erkänner:D
Samhälle C, sen en riktigt bra föreläsning, nu vet jag typ allt om BENGT GÖRANSSON. och tro mig det finns mycket att veta!!!! Efter skolan stack jag och tessan till maxi<3 Köpte hårfärg så ikväll blir det inte bara rummet som förändras! Snart gymmet.. massa plugg eeeeeeeeeeeeh.

I fredags. Käk och förfest med tjejerna hos johan:D:D<3


Tjejerna(L)


4cards!!!! <3

Sen på natten efter KB blev jag bjuden på chokladboll=)=) sen åkte jag hem och sov hos miiiiiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0