I did it for love


Fredag och jag ställde klockan:/ måste skriva en utredning. Problematisera nationalism och lösa det typ.
Ska nog göra en debattartikel av det. Jag brukar alltid end up blogga på fredagar och då har man en bild av helgen framförsig. Sen på söndagkvällen när man läser var man skrev så är det alltid sån skillnad. För de blir aldrig exakt som tänkt sig eller så dyker något annat upp etc. Sitter och lyssnar på alla låtar vi har på träningspassen. Man blir så glad av dem hahha vill bara upp och hoppa. nästan. fast nu äter jag godis... ska skriva sh C nu. Denna helgen bor micke hemma själv så jag bor också där:D:D ikväll ska josse hänga med dit så ska vi köpa pizza och käka och förfesta några. Sen dra till KB. Ses vi där? love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0