Electric, leila K loves you

I fredags var en toppenkväll med pizza och micke+josse. Sen var där jättemånga man kände på KB och avslutade natten med att som i en film köpa en RIKTIGT god kebab som jag och micke satte oss och delade på på gatan i väntan på sista bussen. I lördags var jag bjuden på fest och tjejmiddag. Men var inte minsta festsugen och micke bodde hemmasjälv så vi lagade massa mat och bakade kanelbullar istället. Finis.
Idag var kusinerna här och fika. Avslutar helgen med att gå egenom mitt samhälle C arbete, ska in imorgon. nervös:( men skitsamma har varit en underbar helg. Ska fira med att sova jättetidigt idag. Och planera mitt rum som ska målas om och göras om nästa vecka. Det ska målas om, möbleras om och inredas lite. Och när jag sparat liter mer blir det ny tv så man kan göra sig av med jultidningstv:n... Hahah


fredags(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0