Dj got us fallin in love

idag är det fredag och jag är ledig. Men igår gick jag i skolan och jobbade. kom hem och satte på sex and the city och kröp ner i sängen. världens bästa känsla. men fastnade vid ett annat program tror det heter "kvinnor som mördar" det var en otroligt vacker kvinna som hade värsta kärlekslivstrasslet (man fick följa en rikgit mordutredning) och en av hennes älskare hittades mördad. Han vars livsförsäkring stod på 1 miljon dollar till henne. Men de var mycket mer än så och hon hade ett starkt alibi. Så de tog 9 år innan utredningen kunde komma till avslut. vid den tiden hade kvinnan helt förändrats, tidgare var hon strippa, nu var hon framgångsrik karriär kvinna, med en läkare till man och med barn. Hon var gift. Trots det fick hon självklart så sitt kast för de hon tidigare gjort och hon och en annan man som hon hade samarbetar med dömdes tillslut till 99 års fängelse. Den andra mannen blev mördad i fängelset. Kvinnan fick allstå efter 8 år i troende att hon kom undan, säga hejdå till sin man och familj och se fram emot ett resterande liv i gängeslet. Tyckte synd om hennes man.han kunde inte tro sina ögon. Nu skalar jag potatis och snart komma läc och ska hjälpa mig göra sjukt god makedonsk sallad:D för ikväll är jag och älskling ensamma hemma och jag ska fixa världens 3 rätters meny till honom de är han värd<333 och jag kommer bli extremt mätt. I onsdags var det draknästet. fyfan vad nervösa vi var. små fågelunguuar(L) jag malin och sfeffi<3 Men de var så kul:D:D och vi vann riskkapital..
Imorogn är det lördag och jag ska vinka av baby som ska iväg till blekinge. sen blir de tre så grisarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0