Something worth living for

Imorgon är det matte b nationella i 4 timmar. Kommer inte räkna i matte i 4 timmar. Kommer säkert vara klar efter 2. P.g.a jag alltid hoppar över de uppgifter jag inte kan. Känns väldigt olönt att läsa dem o gräva ner sig över att man inte har någon anning. Jag blir jätteglad och tacksam om jag lyckas få g.

Ni vet för ett tag sen skrev jag att från och med nu måste jag få Mvg på allt? Det har jag klarat. Fast nu är det dax för matte o grejer och då är det direkt kört.
Imorgon fyller LINA SHORE 18 år. GRATTIS ÄLSKADE LISH.
Förutom lida med matteprov på sin vuxendag ska vi ha roligt:D Fira henne hos anna heeela natten.
Och i helgen ska hon också firas.
I onsdags var vi ett gäng här o grilla o kröka. Det var reunion med oss som alltid hängde innan. Så om vissa av mina kompisar i kvarnby (K-TOWN) läser detta ska ni veta att de var därför ni inte var bjudna. för de var sånt reunion. Men de fatta ni säkert. Hade ju inte zippen dirrat er;)

Har sovit med micke sen i onsdags så i natt var ensamt utan honom sovandes bredvid mig:(<3

Nu kommer några lyckliga bilder från fest i helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0