The river

AAAAAAAT NIGTH WE WENT DOWN TO THE RIVER, and into the river we dive.
Living the life har sina priser

Måste få mvg på exakt alla uppgifter vi får från och med nu till sommaren. 1. Jag förstår inte varför jag blir besviken över ett VG eftersom de är så himla bra. 2. Jag förstår inte varför jag inte gör de så noggrant och bra som jag vet att jag kan. 3. På min skola är MVG medel och jag vill utnyttja de till positiv press på mig. Okej
Vi har många prov kvar. Många chanser. Okej jag klarar de.
Cause I have found a dream that most come true.
I have a long road ahead of me
It’s cloudy and dark ahead of me
Will I ever get through to the end?
Been down this sling so many times before
And I told myself I would do it no more
Now I’m back on the same road again

I was aiming for the sky,
ended up flat on the ground
But once again the sun is rising,
I better keep on walking
Keep on walking

Vänner<3
Världens bästa pojkvän<3

SKA SLUTA DEPPA NU:D snart hämtar dolle mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0