Seize the day

Byter om nu, ska till gymmet och köra kickboxning med steffi. Man kör alltid slut sig. Snacka om att jag och steffi ser varandra i värsta lägena hahahah ett under att jag inte dampat ut på henne än för i de lägena när man kutar o hoppar fast man är helt slut är jag mer lättirriterad än lucas inför en samhällsinlämning haha.
Om planerna går som de ska kommer pappa o hämtar så drar vi till maxi o köper grahamsmjöl så jag kan baka sjukt goda scones som jag åt hos micke i söndags fast med lite fullkorn. O fast margarin så sjukt gott till bakning, men vi har alltid flytande hemma så ska ändra på de idag!!! sen ska jag köpa feta ost också för de är de bästa jag vet. (och godis o tidning fast de flashar jag inte med hehe) sEN kan jag äntligen sova o torsdagen kommer smygandes. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0