Palace and main

Ever tried sleeping with a broken heart? Well you can try sleeping in my bed

Ny vecka... helgerna går så fort. i fredags var jag och firade josse hos henne tillsammans med ett roligt gäng och god mat. Hon blev helt överraskad för de var hennes mamma nettan som hade bjudit oss. Efter de åkte jag med lish och hennes familj till höllviken där vi och micke fixade oss lite och drog till Johannes på förfest. Hann inte stanna så länge utan tog bussen till strandbaden och vårfest! Garderouben var kaos, hittade typ ingen av alla som jag visste var där. Där va så mycket folk så man blev av med varande heela tiden och jag känner ju inte allt näset folk. Hade varit roligare för mig om de var i K-TOWN haha men de var roligt ändå och vid 4 tiden droppade jag och micke in hos honom och åt nattamat. Jag hade typ 39 graders feber, lökade något otroligt och hade dubbelalvedon i kroppen. Men de kände jag knappt av så ska inte klaga på de alls. De funkade jättebra!!!;)
Lördag vaknar jag och micke fixar: Äggröra, bacon, ketchup, vattenpipa, kaffe, riesen. PUUL! fast mickes nyaste vattenpipa sög :-( fast den är fin att titta på. Tur han har fler på lager. hehehe
I söndags käka jag på T.G.I friday med josse och hennes kompisar det var riktigt kul och gott så trots lite hängande med livet :-( så var det en bra helg:D Nu är det måndag, väntar på mat överhungrig.......
fikade med tjejerna efterskolan som för mig bestod utav en lektion så ska inte klaga.


jag och lina hos johannes i fredags :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0