He mele no lilo

hej blogg :-)

Idag vaknade jag malin anna i annas säng. Vi ville inte gå upp! Annas 3 meter säng är ju liide mer lockande. Men jag och malin draskade tillslut till en upplyftande matte b lektion som sänkte allt hopp om godkänt som en Ak:a som skjuter en ballong.... hahaha
I eftermiddag har jag gjort klart svenska akademiska analys uppsatsen haha lät hemskt och sen har jag varit ute och sprungit. Mamma, svante och mormor drog till london idag så jag och stiffe left here.
Vi ska snart dra till maxi och fylla på lagret här hemma. jag kan knappt komma på vad jag vill ha köpt när jag väl har chansen. fuck!
Borde duscha hahha men väntar nog till precis innan efterlyst för sen kan jag bara krypa ner i min morgonrock och titta på tv. Lite läskigt brukar jag tycka de är just för att de är på riktigt.

Nu är det ett halvår sen morfar dog. Idag hade han fyllt år. GRATTIS! Vi saknar dig jättemycket du va vår hjälte. Hoppas du har de bra.

Kommentarer
Postat av: The Baron

Ja du - Vila i frid farsan. Jag gav min energi till dig idag...

Världens klokaste person...

---------------------------

O du Linababe... Vaffö e du inte i Låndån, ska du sitta o ruttna bort här himma e blötsnön... eller... :-)

2010-03-05 @ 19:57:40
URL: http://www.sajberconnect.com/webcam.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0