I remember when i lost my mind

Lately :

Fredags var micke elle och kelsey här sen stack vi till KB (kirseberg hahha;)) och softade hos elle med tara och milla också. sov hos micke

Lördags stranden med philip och mia snabbt sen drog jag och micke till santa lucia och jag bjöd han på mat haha sen kolla vi på solnedgången

söndags stranden med micke larre och martina sen hem och såg VM finalen med Hanna lundin och hennes family här hemma

måndags sola/bada med läc. sen entre med alicia och josse. sen stack vi till emelie som bjöd på mat och dricka med massa tjejer. Nice. Sen stack jag och alicia till dolle och spela kort med grabbarna. alicia var the master i plump haha sen kom micke och vi spela monopol och såg snygg sexig singel tills vi somnade

tisdag shoppade världens finaste bikini, och linne tills resan. Stack till apoteket och sånt inför resan med micke. Mötte steffi och tittade i affärer och fika

Nu ska jag sätta på hög musik och packa satan !!!

Hejdå till er här hemma. Detta blir det sista inlägget innan Kreta.
Love my friends (L) vill ni läsa nått spännande så kolla josefineschonbeck.blogg.se aalmeida.blogg.se livetsplusmeny.blogg.se tgabriela.blogg.se osv.....
Ha det bra


A J L

Kommentarer
Postat av: läl

(L)

2010-07-14 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0